är helt slut

2010-03-10 @ 20:56:28

...efter dagens alla bravader! Haha, nja kanske inga bravader men det blev en MORGONPROMENAD! Weii jag lyckades dra upp mitt lata morgonarsel ur sängen och gick på en 30min lång morgonpromenad och det var underbart! Solen höll på att gå upp och det va +-0 ute! Sen var det hem och trycka i sig en frukost för att sedan springa iväg till jobbet :) Var en helt underbar dag på Ripan-Höken med massa sol! Satt en timma på höken och sola då det typ aldrig är nån som åker där :P

Nu är jag nyss hemkommen från gymmet! Blev en timma på bandet 40min löp/20 min gång! Är riktigt stolt över mig själv att jag orkade springa så länge! Sen blev det styrka på Axlar och Rygg! Känner att jag kommer ha lite täningsverk i axlarna imorn :P

Nu ska jag laga mig lite kycklingsoppa och sedan sova så jag orkar med en promenad imorn bitti med :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va duktig du är som går ut och går på morgonen!! :) Önskar mitt arsle också ville ta sig upp så tidigt på morgonen... :) KRAM

2010-03-11 @ 13:40:13
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0