hjälp mig

2010-01-09 @ 14:47:17
Hej igen!

Okej nu är det såhär, som jag skrev tidigare så sitter jag inne på Gratisbio´s hemsida och klickar hem lite poäng! Och så såg jag att dom hade en tävling att om man värvar 100 personer så kan man vinna 5000 poäng.

Så följ denna länken och hjälp mig vinna ;) Du behöver inte vara aktiv för att det ska räknas och du själv får som sagt 75 poäng när du registrerar dig :) 5000 poäng ger en hel del presentkort så om ni hjälper mig vinna så lovar jag att lotta ut ett presentkort här i bloggen ;) ( Haha, låter som en storbloggare men några läsare om dagen har jag faktiskt som följer min blogg! Så kom igen nu! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0