2010-01-30

2010-01-30 @ 22:17:38

Längesen sist :) Har jobbat mycket och idag har jag hafft kvällsåk. Återstår 2 dagar av jobb sedan är jag ledig :) Är så segt att jobba 6 dagar, den där sista dagen märks verkligen av!

Igår var vi ute, Linda Bengtzing på HC, dock var hon urusel! Hon började spela så sent så jag hann bara höra en låt innan jag var tvungen att ta bussen hem :) Skulle ju upp tidigt idag!

Nu sitter jag här hemma själv i soffan, Kenny har en kompis uppe så dom är ute, dock verkade dom lite slitna efter gårdagen så får se när dom dyker upp igen :) Hyrde en film jag tänkte titta på "Bröllops duellen" men så började det en bra film på 5:an som jag inte kan sluta titta på :P Men får nog slå på hyrfilmen ändå annars hinner jag ju inte se den innan den ska tillbaka
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0