2010-01-21

2010-01-21 @ 19:08:17

Är man yrkesskadad om man sitter och kollar på Sällskapsresan när dom är i fjällen, och när det kommer en ankalift i bild sitter man mer och kollar på armen och medbringaren än vad man gör på filmen :P Kom på mig själv göra det igår när ja kolla på den filmen. "Hmm, jaha dom har sånna medbringare, ser ju nästan ut som våra" Haha!

Idag har vart en bra dag på jobbet :) Nu är jag nyduschad och sitter med en ansiktsmask. Skönt! Idag fyller jag och Kenny 1år och det gör Olivia med :) Så grattis till oss alla 3! Dagen till ära ska vi inte göra något, Jag jobbade hela dagen och Kenny började klockan 3 på eftermiddan och jobbar till 12 inatt så vi går liksom om varandra hela dagen! Men vi ska hitta på nått kul om några veckor istället när båda är lediga :)


Jag och Kenny på 17Maj i Norge :)
 



Sitter på Kennys data så har bara denna bilden på Olivia :)
Men det kan vara en av mina favoriter för hon är så otroligt söt på denna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0