2010-01-19

2010-01-20 @ 00:18:58

Nu var det dax för jobb igen! Började min vecka med ett kvällsåk, men började kl 10 så dagen blev inte så lång ändå :D Nu är det jobb i 4 dagar till som gäller innan ledigt i 3 dagar :) Sen kommer lillebror upp på praktik i 2 veckor :) (hur ska detta gå ;) Var hemma hos Frida igår med och färgade min utväxt, blev dock lite gult i hårbotten :( Men med lite silvershamop ett par duschar så ska det nog bli bra, annars får vi lägga i lite till om några dagar :)



Ska ju köpa skidor nu när lönen kommer! Tänkte att jag skulle köpa ett par lite billigare men så hittade jag ett par för 5500 på stadium och med våran personalrabatt på 25% blir det "bara" 4100kr! Men så har jag sett att dom köppt in exakt lika dana skidor på skidhyran här uppe och förra året kunde man köpa skidor av dom med! Så gick in dit förra veckan och fråga om man kunde köpa iår igen, men då hade dom säljstopp tydligen. Men så pratade jag med chefen och sa vílka skidor jag ville ha och så skulle han kolla på det!
Fick under tiden på annat håll reda på att det troligen skulle kosta mig mindre att köpa ett part nya med så bra personalrabatt! Så jag ställde in mig på att jag nog inte kunde köpa som skidorna!
MEN, så idag gick jag in och pratade med han chefen igen och han hade ett par i min längd och jag får dom för 2500!!! WEII! Dom har vart åkta på 2 gånger som dom är som helt nya! Nu är jag lycklig! :D


P Å  F R E D A G  Ä R  D O M  M I N A ! ! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0