2010-01-16

2010-01-16 @ 12:22:57

Lördag idag och min första lediga dag på 6 dagar! Nu är jag ledig i 3 dagar och det känns hur skönt som hellst! Eftersom jag jobbat så mycket plus att familjen har vart uppe så har det inte blivit så mycket uppdatering här! Har mest hängt hemma hos dom efter jobbet och ätit god mat och spelat en massa Wii Bowling :D

Idag ska jag och Maria gå och bada på Experium, Olivia skulle också med men hon har blivit förskyld så det blir vi två! Hoppas det är kul där inne :) Ska även försöka hinne med lite träning idag, var allt för längesen känns det som!




H A  E N  B R A  D A G  F Ö R  D E T  S K A  J A G  H A !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0