2010-01-09

2010-01-09 @ 12:03:21
Idag är jag ledig, gick upp lite efter 10 idag :) Skönt att sova ut lite, var ledig igår med och spenderade den dagen med att vara lite bakism och på kvällen hälsade jag på Kenny på jobbet :) Dom skulle sitta och hålla koll på stolsliften hela natten för den har vart fel på några dagar nu så dom ville inte stänga av den över natten. Så satt med Kenny på toppen i 3 timmar och kollade film på datan!

Idag tänkte jag att jag skulle dra mig bort till gymmet, blir nog en promenad bort för det är jätte fint väder ute och bara 9 minus idag. Hoppas det har vänt nu så vi slipper jobba utomhus i 20 minus varge dag! Idag kommer Maja upp med vid 3 tiden så ska träffa henne med :D OCh imorn kommer familjen! Kommer bli en toppen vecka detta med bara massa nära och kära här uppe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0