2010-01-06

2010-01-06 @ 17:47:50

Här uppe är det sjukt kallt! Igår var det 20 minus och idag var det lika så förstår inte varför folk vill ut och åka skidor i denna kylen men det vill dom tydligen :P. Dock lite annan luft idag så det känndes lite varmare, men kallt är det! Så fort man tar av sig vanten utomhus så stelnar fingrarna! Nu har jag jobbat i 5 dagar och jobbar imorn med sen är jag ledig i 2 dagar :)

På söndag kommer familjen upp och det ska bli super kul tycker jag :D Ska bli kul att se Olivia plutten! I måndags var jag och Kenny på bio och såg Avatar! Den var hur bra som helst, rekomenderar verkligen er som inte sett den att se den! Var ute i söndags med, helt okej men var riktigt seg dagen efter när jag skulle upp och jobba klockan 8!

Lollo har vart på besök med, hon sov här mellan lördan och söndan sedan åkte hon till Hundfället till sin lilla Boy! Verkligen super kul att träffa henne och vi ska ses lite nu när jag är ledig fredag, lördag med hoppas jag!

Har lite bilder från nyår som jag tänkte lägga upp med men nu ska jag laga tacco paj så det får bli senare eller imorn :)


Kommentarer
Postat av: Sis

Snart kommer vi, men Olivia är ingen plutt längre - en riktigt liten sketonge.. : )

2010-01-06 @ 19:04:49
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0