tisdag

2009-05-12 @ 18:46:18
Hejhej, hur är läget? (rock´n´roll), med mig är det iallafall prima, tisdagen är avklarad och imorn är det onsdag och bara 3 dagar kvar tills helg igen. Igår och idag har det vart strålande väder ute :D Efter jobbet igår åkte vi och fixa så jag får skattekort så jag kan få bank här, så jag kan få min LÖN :P Sedan på kvällen så gick jag upp och solade, lite farligt att det tar 30 sekunder typ att gå och sola :P Smidigt och enkelt.

Idag efter jobbet så satte jag och Kenny oss i solen på uteplatsen, det var härligt, första gången jag satt i solen denna våren, och det var underbart, man riktigt kännde hur varm man blev och jag fick tillochmed en fin rand efter mitt linne :P Haha, så nu när killarna har dratt iväg till gymmet och jag har kollat det jag ska på datan och uppdaterat lite här för er så ska jag chila iväg och sola :) Hoppas på lika fint väder i helgen för då är vi bjudna på party för att fira 17 maj, och detta partyt är tydligen utomhus i stora tält :) Så regn passar sig inte ;)

Tack och adjö massor med snö! (den sitter på hjärnan från skidskolan i Lindvallen:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0