synd om mig

2009-05-30 @ 20:04:24
Just nu kan jag faktisk inte annat än att tycka synd om mig :( Solen skiner så det knakar ute, det är rena sommarvädret. Kenny är på grillfest med grabbarna från jobbet och lilla jag sitter hemma själv! Jag hade skam kunnat DÖDA för att ha mina tjejkompisar här nu. Ibland fortfarande fattar man inte att man inte är hemma, man tänker fortfarande " ah, men ska kenny ut ikväll, då kan jag ringa tjejerna och vara med dom , härligt" Men nej det går inte. Ni är där och jag är här. Just nu vill jag inte vara borta längre, har träffat er där hemma ca 2 timmar över en fika på 6 månader och min familj ca 7 dagar på dom månaderna. Jag vill ha precis detta jobbet jag har nu med lika bra betalt fast hemma och så Kenny på Tjörn med! Det hade vart toppen :P Istället sitter jag 12 timmar hemifrån i en lägenhet som fan inte har några möbler nästan, för tillfället utan nån att prata med! Åh jag vill ha mina tjejkompisar och min syster här. Bara prata med en tjej som precis vet allt om mig som jag vet allt om och snacka på som vanligt, att ha någon att gå och handla kläder med av samma kön :P För ni tror la inte det blir mycket springande i tjejaffärer när jag är och shoppar med Kenny och Simon, sen så måste ju typ Kenny säga att kläderna jag visar är snygga eftersom jag är hans flickvän, nej i det laget hade Emma passat bättre :P

Får försöka se det positivt eller nått, jag har ju faktiskt bara idag tjänat över 2000 norksa spänn på 7 timmar så till hösten om sparandet går som det ska lär plånboken vara tjock! Och jag har ju funnit världens bästa dalmas till pojkvän som så snällt tar hand om mig på dagarna!


Men just nu vill jag inte tänka så, vill vara hemma nån helg eller en vecka och bara träffa alla! BUHU! Feel sorry for me!

 
Kanske världens sötaste lilla fisunge som jag missar ALLT med! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0