söndag

2009-05-03 @ 19:00:54
Hejhej, söndag idag och ent ill vecka i Norge har redan flugit förbi, snart har alla 4 månaderna gått och jag är hemma igen :) Fast a, det är ju ett tag kvar. Vad händer här då ? Ja ni, inte så mycket, detta är nog första och sista gången ni hör mig säga detta men det ska bli skönt att börja jobba, har gått i 3 veckor nu och inte alls gjort mycket. Och oj så slapp man har blivit, vi ska ju inte ens tala om hur länge vi sover på dagarna :P Men på tisdag börjar allvaret, då blir det jobb. Dom ska ringa imorn och säga om vi börjar med morgon eller eftermiddags passet. Hoppas det blir morgon, lika bra att ta det hårdaste först :P Va på IKEA här om dagen och köppte galjar så jag kunde få in alla kläder i gaderoben :) Dagens action igår var att det var en spindel här inne som ingen ville tabort, tillslut fick jag Kenny att sätta ett glas på den iaf så den inte skulle krypa på oss när vi sover :P
Just nu har jag lite dötid för mig själv då Kenny och Simon är på gymmet, och varför är inte jag med? För det var jätte krongligt att fixa gymkortet för dom och dum som jag var åkte jag ingte med första dagen när dom gjorde det, men funderar på att åka med imorn och ta tag i krånglet så jag med kan börja träna lite :P

Till mamma och pappa:
Har mina papper kopmmit än? Det kommer komma ett paket hem från Nelly med, med ett armband och en T-shirt i, ni kan ta ut det fårn paketet och lägga det och papprerna i samma paket och skicka upp så är ni snälla. Och så bikinin som ni har fått hem :)

Knasigt att det inte går att komentera här :/ Lite tråkigt :P Nu ska jag använda lite av min dötid till att kolla på kläder och resor :D Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0