Söndag

2009-05-10 @ 18:26:06
Hello! Nu är det söndag igen och helgen är över :(
Idag har jag inte lyft ett finger :P Kenny och jag vaknade klockan 11 imorse, satte oss och kolla på lite family guy sedan somnade vi igen :P Nu är killarna och tränar och jag lagar lite mat :) Nu får jag börja skärpa mig och gå med dom och träna, börjar bli lite lat och konditionen blir sämre och sämre, blir anfådd av att gå upp från restaurangen på jobbet, iochför sig så är det faktikst 4 v¨ningar upp till min avdelning men ändå man borde kanske inte bli så trött av det :P
Så mycket mer har inte jag att uppdatera om, det blir sängen tidigt idag för imorgon tänkte vi börja jobba halv 7 för vi måste hinna till skatteverket som stänger klockan 3 på eftermiddan, jag ska fixa skattekort så jag kan få mitt norska personnummer och få min norska LÖN! : D

Hoppas ni har haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0