Måndag

2009-05-04 @ 11:50:00
Måndag idag och ny vecka redan :) Imorgon var det 3 veckor sen vi åkte från sälen, tiden går fort :D
Idag gick jag upp tidigt, haha gissa när tidigt är, jag gick upp klockan halv 11, eller a klockan ringde då men jag låg kvar tills 11! Kenny och Simon gick upp halv 10 för dom skulle åka in till skatteverket i stan och fixa sina skattekort, men jag får vänta för mina papper har inte kommit än! Tänkte gå ut och sätta mig och sola en stund, men solen når inte våra utemöbler förän vid 12 halv 1 tiden så jag får vänta lite till! Imorse fick jag en känsla av att jag skulle testa mina nya jeans som jag inte använt än för dom vart lite små att få på, men vet ni vad nu passar dom :D Det lönar sig att bara äta godis på lördagar ;) På tal om nått helt annat så är jag väldigt sugen på att shoppa nu, men måste vänta tills den norska lönen kommer och det dröjjer några veckor till :P Men då är jag iallafall sugen på:

♥Nya träningskläder
♥Kamera
♥Mobil
♥Cykel

Fast mobil får jag nog vänta med tills jag kommer hem, vill inte ha en med norsk text på :P Men nya träningskläder är prio 1, mina är jätte fula och då blir det tråkigt att träna :P Sen en cykel är nått vi alla 3 tänker skaffa här, för här är cykelavstånd till precis allt! Sen var det ju väldigt längesen jag la in bilder här och det är för att min kamera gick sönder sista månaden i Lindvallen! Så en kamera måste jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0