lördag

2009-05-09 @ 15:16:08
Hejhej :)
Lördag idag! Vaknade rätt tidigt idag, gick och la oss 10 igår eftersom dom andra skulle upp coh jobba så då gick jag med och la mig, så jag vaknade klockan halv 9 idag och var jätte pigg men eftersom det var lördag och bara för att jag kunde så låg jag kvar och drog migg till klockan 10 nästan :) Idag har jag vart nere och kollat i lite affärer, häromdagen när vi var inne i Stavanger så såg jag en tjej som gick med ett par jätte snygga träningsbyxer, ni vet sånna där tajta som ser ut som leggins typ, så var det rosa streck från höften ner till knät på sidorna, jätte fina och idag när ja kollade lite så hittade jag dom inne i en affär, funderar på att investera i dom, dom var från Nike och kostade 500Nkr. Inte så farligt, det kostar ju träningskläder hemma med typ, fast man måste ja ha en topp till med, nån slapp eftersom byxorna är så tajta. Sen provade jag lite toppar med, vill verkligen ha nått att ha på mig på lördag när vi ska ut, men får se, dom jag provade satt inte riktigt som tänkt, en var jätte fin, men jag är alldeles för vit för den :P Den hade nog vart snyggare om man var lite solbränd! Så jag får jobba på det i veckan och sen gå ner och prova den igen, vi har ett solcenter typ 2 minuter från vårat hus så tänkte gå dit och kolla vad det kostar att sola :) Om jag inte hittar nått att ha på mig så funderar jag på att ha kläderna som jag har på bilden under, med klackskorna som är på ett inlägg lite längre ner? Men det kanske ser för vardagligt ut. Svårt när man ska festa med folk man aldrig träffat förut, man vill ju inte komma för uppklädd eller nerklädd, hemma ringer man ju bara och frågar "vad ska du ha på dig ikväll?" :P Hellre för uppklädd isf!

Ikväll har jag ingen aning vad vi ska hitta på, Kenny var sugen på att äta pizza så det kanske det blir :)


För vardagligt eller skulle det funka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0