holla

2009-05-26 @ 21:31:21
Nu var det lite längesen igen! :) Helgen har ju sprungit förbi som en raket och en ny vecka har redan börjat sen sist jag skrev, ja tiden går fort :P

I helgen så slappade vi massa, på fredagen gjorde vi inget speciellt, på lördagen gjorde vi inte heller det :P Lyxade till dagen med att äta lite pizza :P Pizzan är mycket godare här än vad den är hemma, här är den sådär tjockt bröd och grejjer :p Smask! Igår gick jag på jakt efter mina träningsbyxor eftersom dom inte fanns i den affären jag hade hittat dom i först. Åkte till kvadrat (Norges största köpcentrum) och dom hade bara 2 ynka sportaffärer, Intersport hade dom inte så jag gick för att kolla i den andra, men det var enklare sagt än gjort :P Haha, affären skulle enligt den där tavclan ligga på ett plan som låg mellan plan 1 och 2? Haha jag sprang runt i säkert en halvtimma för att hitta detta osynliga planet, (inte plan som i flygplan ;)) men det gick inte så bra. Tillslut fick jag gå ut ur hela byggnaden för att hitta det mystiska planet och det gjorde jag. Och gissa vad, dom hade byxorna :D Dock bara 2 par kvar som var i en större storlek än vad jag tänkt mig, men dom passa ändå eftersom det är sånna där som sitter som tajts :)

Så idag har jag vart med Kenny och Simon och tränat, hade rundvandring först och pratade om kortet och massa, så hann inte träna så länge men sprang lite iaf :) Så nu är mina ben spagetti och jag vet nån som kommer ja träningsverk imorn! Har även bokat ett pass med en Personlig tränare som ska hjälpa mig att komma iform ;) Blir nog enklare om man har nån som har visat en alla maskiner och hur dom funkar och så, så man vte exakt vilka och hur man ska träna på för att nå dom målen man vill :) För jag måste ju också skaffa snyggekroppen nu när Kenny har börjat träna och biffa till sig massa. Man kan ju inte gå på stranden på sommaren och höra folk viska, "varflr har han som har så snygg kropp hemma som tjej" Haha, Tillåter vi INTE! Så nu blir det hårdträning, bort med alla fula stora hockeymuskler som satt sig på armar och rumpa och dit med snygga slanka bikinivänliga muskler ;) GO EMELIE!


Dessa är det jag har köppt, fast en längre modell som går ända ner till ankeln! Fast det rosa sträcket slutar på samma ställe ändå, erkänn snygga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0