helgen är räddad

2009-05-13 @ 18:41:49
Uch och fy, jag mår inte bra, idag precis innan lunchen fick jag värsta huvudverken, värsta på länge, det gjorde så ont att jag mådde illa och var helt yr, efter lunchen mådde jag iaf inte illa längre men det känns fortfarande som att huvudet ska sprängas. Annars gick det bra på jobbet idag :) Dagarna går så fort så fort så snart är det helg igen :) Efter jobbet gick jag en sväng i stan, Kenny och Simon jobbar över så jag sulle ändå ner dit för att ta bussen, köppte lite småsaker på H&M som hårnålar, hårspännen, sminkvässare, rouge, och örhängen som jag ska ha i helgen. Sedan köppte jag en jätte fin tunika på Lindex, Lindex är underskattat :P I Sverige hittar jag aldrig nått där, men här hade dom jätte fina toppar och grejjer :) Så det blev en tunika där så nu är min 17 Maj autfit räddad :) Köppte även ett hårspänne med en rosa rosett där :) När jag hade tatt bussen hem gick jag och solade med en gång, tror dock att jag överskattar solariumen lite, det är ett obemannat ställe så man går bara dit och solar så finns det massa olika solarium att välja mellan, igår och idag har jag tatt 2 olika som ser jätte nya och bra ut så har bara solat 10min och 15min men det var nog lite för lite för det syns knappt, så om jag ska hinna få lite färg till helgen får jag nog sola lite lägre :P Efter det gick jag till ICA och handlade, min huvudverk gjorde att jag inte riktigt visste vad jag skulle handla :P Men det blev en bit vattenmelon iaf, mumsfillibabba säger jag :D


Det är sånt underbart väder här nu känns precis som sommar och hoppas det håller sig till helgen, men ryktet säger annat :( Buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0