Hejhej

2009-05-22 @ 20:12:20
Nu har jag den där kännslan igen, den där jag inte riktigt kan sätta ord på, vet inte vart den kommer ifrån, kan det vara kännslan av FREDAG? Ja det kan det, underbart, veckan ligger nu bakom oss och hela helgen framför :D Så det ska vara! Idag har det vart jobb och jag var helt själv på min avdelning då dom andra hade sökt om ledig för det var klämdag, så jag var min egen lilla chef idag, härligt att kunna göra lite vad man känner för :) Efter jobbet så åkte vi och kollade på nya träningskläder, Kenny ville också ha nya, han hittade men inte jag, har ju redan spanat in mina braller och det var inte den affären vi var på som har dom, så imorn ska jag gå ner och köpa mina, och förhoppningsvis hitta en topp med :)

Löning idag med, så jag ska fylla på min monil så fort jag har uppdaterat här :P INTE kul att ha svenkst nummer när man bor i norge, pengarna på telefonen tar slut på 3 dagar typ :P 1 dag om man ringer nån :P

Åh åh, jag har en sak att säga, och NEJ detta riktar sig inte alls till en speciell person av det manliga könet som jag är näsa släkt med, inte alls! Jag tjänar mer i månaden än vad en Svensk INJENGÖR! Och jag har bara gått Handel? Hur gick detta till? :P HAHAHAHA

Ihelgen ska vi nog ta det lugnt, Kenny ska jobba imorn så han lär ju vara trött på kvällen sen, men nästa helg blir det andra bullar för då fyller Simon 21 :)

Jag har redan börjat räkna ner dagarna tills jag kommer hem, bara juni, juli, och augusti kvar här nu, vi har redan vart här i nästan 2 månader, 1.5 för att vara exakt! :) Tiden går fort.


Saknar dom här 2 filurerna väldigt mycket, saknar hela familjen och alla vänner. Men domma är väldigt saknade :( Vill nästan inte läsa din blogg längre för då inser jag bara hela tiden hur mycket olivia gör som jag missar :P Men jag får bita i det sura äpplet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0