hard vork vork

2009-05-29 @ 20:29:35
Hejsan allihoppa!
Kom nyss hem från gymmet, jag och Kenny har vart och tränat lite :) Shit jag har verkligen underskattat min kondition, orkade springa mycket mer än jag trodde :P Igår jobbade jag övertid, jobbade från 8 till halv 8 på kvällen. Idag blev det vanligt och så ska jag jobba imorn med, annars på lördagar så har man 50% OB första 4 timamrna och sedan hundra, men imorn är det pingstafton så det är 100% OB HELA dagen vilket betyder 360 norska i timmen för lilla Emelie! Och jag får jobba precis hur länge jag vill ! Är det inte underbart att jobba i Norge ;) Detta tar mig bara ett stooort steg närmare mitt mål :D

Så ja, i helgen blir det lungt, som sagt jobb imorn sen så ska Kenny ut och festa på kvällen, får se om jag ska träffa några tjejer jag lärde känna vid 17 maj annars blir jag hemma, kan vara skönt det med! Sen är vi i Norge lediga på måndag, skulle ni där hemma med vart men den dagen har flyttats till 6 juni, attans för er ;)

Vet att ni inte kan komentera men frågar ändå, vad händer för er där hemma i helgen? Veronica jag slutar nog nån gång vid 2-4 tiden imorn beroende på hur länge jag orkar stå där :P Men jag kan ju skicka sms till dig när jag kommit hem så kanske vi kunde ta en MSN dejt om du är hemma och har tid :D Som sagt, jag hör av mig :)

Ha det toppen allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0