Äntligen Fredag

2009-05-08 @ 19:00:22
Är inte fredagar den bärsta dagen på hela veckan? Alla vardagar ligger bakom än och hela helgen ligger framför än, första gången på tre veckor som jag uppskattar helgen :P Har ju gått lediga och då är de ju helg hela tiden känns de som, men nu är den förtjänad :) Gick prima på jobbet idag, satt och klippte lita sladdar och gjorde lite ryggar till bebisen.
Haha måste bara berätta om en ska som hände när vi åkte hem, När vi satt i bilen påväg hem så åkte vi förbi en affär som hette Iran Import  (en mattaffär :P) och då hörde man Kenny och Simon börja prata i framsätet:
Kenny: Haha kolla IRAN IMPORT.
Simon:
Ne men va fan är de, haha ska vi gå in och köpa en matta!
Kenny:
Haha, man kan säkert köpa självmordskitt där inne.
Hur en konversation där inne skulle låta enligt simon:
Simon: Heihei, jag skulle vilja ha ett selfbombskitt!
Säljaren: Ja, vad trenger du för storlek?
Simon:
Ja en Large skulle nog passa bra.
Säljaren: Ja vad är det du ska bomba?
Simon:
Ne, det är bara gatan här nere vettu!
Säljaren:
Jaha, vet du ungefär hur mykke folk?
Simon: Ja en 7-8 personer har jag räknat ut
Säljaren: Ja men då passar en large utmärkt, den har en räckvid på 30 meter i diameter.
Säljaren: Trenger du medlemskort?
Simon:
Nej, det blir en engångsgrejj!

Haha jag satt och skratta så jag trodde jag skulle dö i baksätet :P Tänk er också att simon försökte prata så mycket norska han kunde med :P Haha

Denna helgen blir det lungt, Kenny och Simon ska jobba extra imorn, fusk att dom får jobba på en lördag efter 12 tjänar man 360 svenska i timmen :P Jag måste lära mig mer saker för min avdelning är lite mer anavcerad innan jag får jobba själv på helger och övertid på vardagar. Men nästa helg blir det rajtan tajtan, 17 maj på söndagen och eftersom det inträffar på en söndag så frirara alla och super på lördagen :P Och vi är bjudna på en jätte stor fest av en svensk som Kenny jobbar med! Så imorn när dom andra jobbar så tänkte jag gå ner till gallerian och kolla om dom har nått snyggt för jag har inget att ha på mig :P Har spanat in en jätte fin sommrig topp som jag funderar på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0