Tvåtusennio nolltvå nolltvå

2009-02-02 @ 21:40:35
Idag har vi vart ute och åkt hela dagen, jag mötte upp Maja och Jessica klockan kvart i 9 utanför dörren sen gick vi ut och åkte! Va ute hela dagen verkligen, åkte igenom alla backar i Lindvallen, känndes de som iaf :P Sedan åkte vi en sväng till högis :D Bra och långa backar där! Fast dock bara två att välja mellan! Så vi åkte tillbaka till Lindvallen och gick på Afterski! Sedan efter de var planen att vi skulle hyra skidor till personalskidskolan men dom på skidåkarna sa att det inte var idag, men när vi kom hem fick vi reda på att det va idag trots allt! Hade blivit nått missförstånd mellan liften och skidåkarna! Så de missa vi, jag som hade tänkt att finslipa mina skidtalanger! ;) Så istället bestämde vi oss för att gå och äta pizza, så nu har vi nyss kommit tillbaka hem och sitter och kollar på Lipstick Jungel! Eller a Maja och Jessica förljer det, men jag sitter och bloggar istället!


Vädret har vart helt toppen idag, här kommer lite bilder från backen :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0