söndag 15/2 2009

2009-02-15 @ 16:44:43
Söndag idag och jag är ledig :D

Har spenderat min dag med att gå på promenad
, gick upp till Maja som satt och åt i lunchrummet, snackade lite med henne, sen ringde Martina och sa att dom var vid orren och skulle promenera bort till McDonalds innan dom åkte hem igen för att käka, och jag skulle ju ändå bort till Kenny på 303:an så jag gjorde dom sällskap, åt även med dom där, hur kul som helst att snacka med folk hemifrån, synd bara att det var så kort tid. Sen sa jag hej då till dom och gick bort till Kenny! Vi åkte ett varv i stolsliften! :P Spännande var det, har aldrig åkt neråt förut! Lite skumt kändes det att sitta utan skidor eller snowboard, men solen lyste på och de va jätte mysigt! Sedan gjorde jag han sälskap ett ta på sydpolen, men sen gick jag hem :P Frös rätt mycket då jag bara hade jeans och väst på mig för de va soligt och varmt när jag gick hemifrån, men sen när solen gick ner så blev det genast en himla massa minusgrader! :) Tog en sväng förbi ICA för att handla ost och kex till mig och Maja för vi är bjudna på snackskväll ikväll! Sedan blir det utgång, jag hoppas verkligen att Danne Pistör är vakt idag så jag kommer in! Har ju inget legg längre! Men hoppas det löser sig! Nu sitter jag här och har precis läst ut en veckorevyn och lagt in lite tvätt i maskinen, tänkte vara tidig med att ducsha idag med, brukar alltid bli så sen! Får se hur det blir med den saken! :) Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig ivkäll och det måste jag ha bestämmt innan jag börjar göra iordning mig! Annars kommer de ta hela kvällen!
Pratade med min bror idag och han berätta att jag skulle få spela center i andrafemman på cuppen tillsammans med Linn och Jessica på varsin kant! Kan det bli än bättre kedja eller? Järnfemman återförenas ;)

Hoppas allt är bra med er där hemma, börjar sakna er en massa nu, men nu är de bara 2 veckor kvar tills jag kommer hem en liten sväng, så Veronica, Elin, Fia och Tessan jag hoppas ni kan komma till Trollhättan en snabbis på lördagen eller nått och kolla och träffa mig :D Hade vart så kul!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du snart kommer hem! Jag och Olivia saknar dig ; )

2009-02-16 @ 10:35:42
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0