Sol =)

2009-02-11 @ 18:21:19
Dagar som denna har jag nog det bästa jobbet i hela världen! Både igår och idag så har man kunnat sitta ute på trappen på höken och bara njuta av solen :D Och min familj där hemma vet ju att jag gillar att sola ;) Dock kan man ju bara sitta och sola ansiktet, och jag vet inte om solen tar så mycket såhär års men, det är ju skönt iallafall :D Bara tre dagarns jobb kvar nu sen är jag ledig i tre dagar! Det var då jag egentligen skulle åkt hem men nu ska jag ju hem vecka 9 istället och spela hockey :D Måste börja gymma lite så jag får upp konditionen så jag hänger med er andra där hemma! :P Imorgon ska jag också vara på Höken så jag hoppas att solen skiner imorn med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0