Sjuk :(

2009-02-05 @ 13:28:46
Idag är jag hemma från jobbet! Gick hem från jobbet igår för att jag hostade så otroligt mycket, medicinen jag fick av läkarn i söndags hjälpte inte för fem öre, så jag gick jag hem från jobbet för att åka ner igen, och efter att ha suttit och väntat i 2 och en halv timma fick jag reda på att jag bara skulle ta större dos av medicinen jag redan hade! Känndes lite onödigt att ha åkt ner dit! Men men, så igår innan jag skulle gå och lägga mig tog jag lite mer och först hjälpte inte det heller, men sen sov jag hela natten :D Första natten på länge! Så idag är jag hemma för att försöka vila bort denna dumma hosta som vägrar att försvinna! Ville egentligen inte vara hemma, men nån tvinga mig :P Mitt nyårslöfte var att inte vara hemma en enda dag på hela säsongen men de sprack ju nu :( ! Men är man sjuk så är man antar jag!
Ska iallafall gå till jobbet imorn! :) Är så himla tråkigt att vara hemma när man är sjuk, man kan inte gå ut och åka skidor, man kan inte gå till gymmet, man kan inte göra nått! Bara ligga och ta det lugnt! Tur att det finns internett så jag iallafall kan sitta och kolla på kläder :D

Så mycket mer roligt har jag inte att berätta för denna gången! Men snart är det helg och då kanske de blir lite roligare inlägg igen :D! Ha de toppen


Kommentarer
Postat av: lillebror

krya på dig ;)

2009-02-05 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0