shoppa, fika och shoppa lite till

2009-02-25 @ 18:01:50

Ojojoj, vad kul det var att gå runt och kolla på kläder i vanliga affärer. Och det fick tyvärr min plånbok ta smällen för :P Men jag höll mig innom rimliga gränser ändå, hittade faktiskt massa billigt! Var hur trevligt och kul som helst att träffa tjejerna igen och bara sitta ner och snacka om allt som hänt under tiden vi inte setts! :) Nu är det bara 2 dagar kvar hemma i Rönnäng sen på fredag bär det av på hockeycup i Trollhättan och då får jag träffa laget :D Ska bli så kul!

* En jacka
* Två par skor
* Linne
* Väska
* Smink
* Underkläder
* 2 Toppar/tunikor
* Kofta
* Örhängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0