saknad

2009-02-11 @ 20:55:40
Fick en sån plötslig saknad efter alla mina vänner där hemma! Saknar er nått så enormt mycket, man hinner inte tänka på det så mycket här uppe för det händer alltid saker, men nu ligger jag i soffan, klockan är alldeles för lite för att gå och lägga sig och ingen Kenny är hemma! Så då rulla tanken iväg till er! Och jag insåg snabbt att jag verkligen skanar er! Det händer så himla mycket här uppe och i livet som man så gärna vill dela med sig av till er, men det blir liksom inte samma sak att ta det över msn som det blir när man tar en fika på Sandbergs! :( Och som grädde på moset så funkar inte ens min msn så jag kan inte ens skriva med er där! Och nästan allas nummer har försvunnit då jag har annan telefon! Uch, detta gör inte saknaden mindre!
Så sjukt Emma att vi bor 8 kilometer ifrån varandra och träffas mindre här uppe än vad vi gjorde hemma och där är de nästan 3 mil emellan oss! Sen har ju ingen av oss bil här uppe och det gör ju saken lite svårare, men ändå! Va inställd när detta äventyret började att jag skulle träffa dig jätte ofta, men så har de ju verkligen inte blivit! :( OCh Kicki som är på andra sidan jorden, nu börjar det kännas på rikitgt att vi är ifrån varandra, har gått bra hittils men nu kommer skanaden krypandes! Och ni där hemma, Veronica, Elin, Louise, Fia och Tessan, om man saknar er!! Uch och fy, jag hoppas verkligen att vi hinner ses när jag kommer hem vecka 9 sen hoppas jag verkligen att ni kommer och hälsar på! Det är bara att sova här om ni inte hittar nån stans att sova =)


Lite bilder för att mindska saknaden till er!



        



Kommentarer
Postat av: kicki

Gumman du ska veta att ja saknar dig med hur mycket som helst.. och som du säger så händer det så mycket hela tiden och man hittar på massa roliga saker med mera.. men när man har en liten stund över så drar tankarna iväg direkt... ja förstår exakt hur du menar... älskar dig hur mycket som helst och ska aldrig låta något komma emellan oss :D och ja vill mer än något annat att ni tjejer ska kunna komma över hit och hälsa på, fy va skoj vi hade haft de :D älskar dig (L) saknar dig mer (L)(L)

2009-02-12 @ 02:10:33
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du ska bara veta hur tomt det är här hemma utan er! Visst är allt som vanligt och man känner alla här hemma och det är stunder man har hur bra som hälst, men som du sa .. när man bara sitter hemma och inte gör nått så skenar tankarna iväg på hur kul vi alla hade tillsammans, alla fikor, myskvällar,utgångar , resor .. längtar tills ni alla kommer hem <3 När kommer du hem föresten? på riktigt, inte bara o hälsar på! (L)

2009-02-12 @ 12:21:43
Postat av: Sofia

Saknar dig också emelie, det är tomt utan er 3 här hemma. Det känns alltid som att nått fattas även om det har gått en stund och det känns som att man snart borde vara "van". Men jag tror aldirg att jag kommer bli van :( jag vill ha hem er alla NUUU!

Va rädd om dig och bryt inga ben!

loooooove <3

2009-02-12 @ 15:15:47
Postat av: Emma

Jag veeet, det är helt jävla sinnessjukt! Vi måste fan försöka börja träffas lite, som det känns nu kunde vi lika gärna vara 50 mil som 2 mil ifrån varandra, vilket vi är och inte 8km ;) :P. Men det är svårt när man jobbar så olika o sånt där, men vi får höras nån dag :)

2009-02-13 @ 16:08:36
URL: http://emmalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0