onsdag

2009-02-18 @ 21:23:59
Nu är det onsdag, och mina lediga dagar är över! Min måndag spenderade jag med att åka skidor med Evelina och sedan slappa hela dagen! Tisdagen blev det också skidåkning, denna dagen med Kenny, det var soligt men vädigt kallt ute! På kvällen kollade vi på massa film, först The Wrestler (stavning?) Sedan kollade jag och Kenny på Taken! Båda filmerna var jätte bra fast Taken var nog snäppet bättre :) Idag har jag jobbat hela dagen och efter jobbet gick jag ner till Snö för att boka resa hem, får reda på imorn om ja får plats på bussen eller inte, men dom sa att det nog inte va några problem! Om allt går som det ska så är jag i Göteborg på måndag klockan 18:30! Åh de ska bli så kul, jag längtar så efter att få träffa alla igen! :D Så nu blir det jobb ända fram till jag åker! Längtar så efter att få träfa Olivia och resten av familjen och alla vänner :D Synd Kicki att du inte är hemma så ja kunde träffa di med :( :) Hoppas att vi har någon hockeyträning innan cuppen som jag hinner vara med på så jag kommer in i det lite innan iallafall! :)

Hoppas ni har de bra där hemma och ser fram emot att träffa mig lika mycket som ja ser fram emot att träffa er :D

Kommentarer
Postat av: veronica

När åker du på hockeykuppen och hur länge e du där? :) <3

2009-02-18 @ 21:30:34
Postat av: kicki

aa ja har också sett Taken..den e faktiskt riktigt bra :D

ah gumman gud va ja också hade velat träffa dig :( fan va ja saknar dig asså.. finns verkligen inga ord som kan beskriva de (L)(L) älskar dig

2009-02-19 @ 03:39:17
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0