Ledig

2009-02-08 @ 14:40:48
Idag är det söndag och jag är ledig :D Har precis hoppat ur duschen och sitter och kollar lite på TV. Skulle åkt lite skidor idag men det snöar så mycket ute så jag hoppar de! Igår när jag jobbade så snöade det konstant hela dagen! Inte en sekund då de va uppeghåll! Men de e ju bra med massa snö :D Dom har byggt upp snögubben här uppe nu! Har inte vart uppe och kollat på den än, men imorn ska jag och Maja ut och åka så då får vi ta en titt!

I Torsdags gick jag, Maja och Jessica ut, vi var på förfest på fäbovägen där en tjej fyllde år, mycket trevligt! På HC sprang jag och Jessica mest runt och flumma oss med majas kamera! :P
 
Idag är de söndag så de är peronalkväll på HC, får se om vi går dit, men de lutar åt de! :)

Skulle åkt hem snart med men det blev ändrat, ska istället åka hem vecka 9 för då ska jag vara med tjejerna och spela cup i Trollhättan :D Jag längtar som skam! Ska bli så kul att få träffa hela laget igen men framför allt spela hockey! Hoppas bara allt löser sig så jag kan byta bort dagar och så jag blir ledig! Och när jag åker hem får jag ju träffa Olivi med :D Kan det inte vara vecka 9 nu typ! :D


Ne nu måste jag tvätta lite! (vuxenpoäng till mig) Sen ska jag laga lite mat! (vuxenpoäng) ;)

Lite bilder från Torsdags! =)



Kommentarer
Postat av: kicki

Åh va underbart att få komma hem och hälsa på lite :D hade inte varit fel, men lite för långt att åka ;) Va fin du är på bilderna :D saknar dig hur mkt som helst, älskar dig (L)

2009-02-09 @ 03:06:27
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0