hemma bra men borta bäst?

2009-02-23 @ 23:19:20

Efter 7,5 timmars bussresa och en extremt otrevlig busschaufför mötte jag pappa för första gången på 3 månader :D Väl hemma möttes jag av massvis med kramar, världens sötaste lilla Olivia och presenter! På ett sätt känns det jätte skönt att vara hemma, men ändå längtar jag redan tillbaka, tillbaka till den där lilla bubblan där uppe! Bussresan var rätt okej och man hann att tänka en hel del, 90% av tiden och tankarna var hos en speciell liten person som jag redan saknar efter några timmar, försöker dra ut på det så långt som möjligt att gå och lägga mig för de kommer nog vara lite ovant att sova själv i en 140 säng! Men jag ska försöka att tänka på annat och göra så mycket som möjlig av veckan här hemma! Imorgon ska jag åka in till Göteborg och fixa naglarna, sen ta en sväng på stan och kolla present till mamma, ska försöka hålla mig borta från att handla nått till mig då jag Sis och Olivi ska till Torp och shoppa på onsdag :)
Fick svar från ett jobb i Norge idag med, ser rätt ljust ut för mig och Kenny, nu är det bara att leta lägenheter och dom verkar inte vara så billiga, iallafall inte om man ska bo i Oslo!
Jag sitter även och håller tummarna för att hjälmen som jag vill ha finns kvar imorn när Maja ska köpa den till mig!

Saker att göra när jag är hemma:
*Fixa kameran
*Shoppa
*Göra iordning naglarna
*Framkalla foton
*Söka massvis med jobb
*Umgås med familjen och vänner!
*Spela hockeycup


Kommentarer
Postat av: kicki

gud va skönt att få komma hem en liten sväng.. gud va ja saknar dig och hade gärna varit där och hälsat på dig (L)(L)

2009-02-24 @ 02:15:47
URL: http://kickmick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0