hejhej :)

2009-02-01 @ 19:36:26
Hur är det me er idag? Med mig är de sädär! har fått världens hosta igen, så va nere på vårdcentralen tidigare idag och fick nån medecin mot det, så om inlägget blir skrivet lite konstigt så är det för att jag sitter med morfin i kroppen just nu ;) Haha! Vårdcentralbesöket sabbade hela min skiddag som jag och Kenny skulle ha! hade verkligen sett fram emot att åka skidor eftersom de va så sjukt kul sist, men nepp, blev inget med det! Istället gick jag Kenny och Patrick och åkte lite skridskor! Men imorn blir det skidåkning till tusen! Jag och Maja ska vara i backen klockan 9, om inte kvart i för vi känner ju faktiskt personalen så dom kan släppa upp oss tidigare! :D

Ikväll blir det film här hemma :D Jag och Patrick hyrde en skräckis förut när vi körde hem från vårdcentralen! Hoppas den är bra! :) Har ni där hemma gjort nått i helgen? Och Jessica, jag ringer dig imorn tror ja :D Är så glad för din skull att du fick jobb i Norge! Det kommer bli så spännande för dig! Och hoppas verkligen jag kan komma och hälsa på dig nu när du inte kunde komma upp till mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt med uppdatteringen. Så kul att läsa va ni har för er där uppe, Emma är ju inte lika bra med detta hehe ! Saknar dig.

2009-02-01 @ 21:59:14
Postat av: veronica

inlägget innan ..

2009-02-01 @ 21:59:34
Postat av: veronica

inlägget innan ..

2009-02-01 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0