Hej då lindvallen, hej tjörn

2009-02-23 @ 09:27:09
Om exakt 2 timmar och 21 minuter så sitter jag på bussen hem :D Går runt här och försöker komma på saker jag kanske har glömt, men än så länge så verkar jag ha packat ner allt. Men man kommer la inte på nått förän man sitter på bussen! :) Är i Göteborg klockan halv 7 ikväll och då blir det raka vägen hem till min syster och Olivia! Ska bli så spännande att se det lilla trollet!
Försöker även komma på hur jag lättast ska få hela hockeybagen ända bort till Snötorget! Kommer nog få ta vägen för det snöar ute så den kommer inte gå att rulla annars! Fast å andra sidan så är de en omväg, hmm, får fundera vidare på den saken!

Ne nu ska jag fixa lite till! Ses där hemma :)

När jag är hemma ska jag fixa naglarna igen så dom blir lika snygga som på bilden :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

När du skrev hur du ska få hockeybagen ändå bort till snötorget kom jag och tänka på när vi skulel ta väskor skidor och allt nrä vi skulle hem från hemsedal och vi gick för långt. ÅÅÅh va kicki va grining haha .. kul o tänka tillbaka :D Hör av dig när du e hemma <3

2009-02-23 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0