god morgon

2009-02-25 @ 09:37:51
God Morgon allesammans, hur är det med er idag? Jag mår toppen, har precis ätit frukost, och sitter och väntar på Sis och Olivia, ska åka till Torp idag och shoppa lite! Sedan ska jag träffa tjejerna och fika :D Längtar så efter att få träffa er :)
Igår va jag inne i Göteborg och fixade naglarna, blev hur bra som helst, sen så hade vi lite kalas för mamma här hemma som fyllde år :)

Ne nu måste jag börja göra iordning mig :)


Till någon som är där och inte här

Kommentarer
Postat av: kicks

JAG VILL OCKSÅ VARA MED OCH FIKA...!!! :(

(tack för bilden ;)

2009-02-25 @ 15:19:37
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0