fredag den trettonde

2009-02-13 @ 15:57:28

Otursdagen idag och dagen började inte toppen för mig! Vaknade med världens huvudverk och kunde inte förstå varför! När jag sedan steg upp och skulle gå till jobbet började jag må jätte illa! Bad till gud att det inte skulle vara magsjuka för de går här uppe nu! Men efter att gått hem från jobbet igen och sovit till klockan halv 3 är iallafall illamåendet borta, men huvudverken sitter kvar dock! Hoppas den med försvinner!
Även idag lyser solen i Lindvallen, och igår ringde Sara och berätta att hon va uppe i Lindvallen och skulle stanna tills söndag, hoppas jag hinner träffa henne! Martina, Fredrik, Johan och Marcus är ju också uppe nu, hoppas ja hinner träffa dom med en snabbis innan dom med åker hem på söndag!
Planerna för dagen är att träffa Kennys föräldrar som är här uppe nu, ojojoj lite nervöst säger jag bara ;) Haha men hoppas de går bra! :) Ska även försöka få lite ordning på kläderna på mitt rum! Har ju en tendens till att bara lägga dom rakt ner och inte lägga in dom i gaderoben! Borde köra en tvätt med! (vuxenpoäng)
Satt och spana på lite skor igår när ja inte hade nått att göra och såg att Nelly har fått in Hunter stövlarna, ett par sånna i rosa hade jag inte tackat nej till, och chansen är ju faktiskt väldigt stor att man får användning för dom i Sverigen eftersom det hela tiden regnar här! Sen hittade jag även massa snygga klackskor som man nästan inte kan motstå! ;)


Stövlar från Hunter.
Skulle vilja lägga upp på klackskorna med men man kan inte ta bilder från Nellys hemsida! :|


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sakbar dig med :( Hur många/vilka dagar kommr du vecka 9? ja vart kanon kul, vilka dagar? så ska jag prata med de andra så ska jag väl allt kunna få med mig nån o kika :) Älskar dig!

2009-02-13 @ 21:13:30
Postat av: Veronica

Just det ... 0732-082715 :)

2009-02-14 @ 09:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0