end of day 4

2009-02-26 @ 22:36:44
Nu var även denna dagen över, ligger i sängen och kollar runt lite på datan för att bli trött! Blev en dag med promenad runt skärhman sen gos med Olivia hemma hos Sis, sedan en promenad till i bäckevik :) Sedan ringde jag mamma och fjäskade till mig kinamat som ja inte ätit på tre månader och mm så gott det var :D Sedan kom pappa hem med den nya bilen :) Jätte fin är den, en s60 med nån färg som måste ses för att uppfattas :P
Just nu längtar jag tillbaka till Lindvallen, K ringde idag och knasigt att man kan bli på så bra humör bara av att höra nåns röst! :) Men är ju bara 3 dagar kvar tills jag är uppe igen.

Imorgon bitti träffar jag laget igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0