alla hjärtans dag

2009-02-15 @ 11:03:03
Alla hjärtans dag blev en toppen dag :D

Började med att jag vaknade upp brevid mitt eget lilla hjärta som skulle iväg till jobbet men jag hade sovmorgon till 10! :) Sedan när jag vaknade och skulle gå upp möttes jag av rosor, choklad, och kramdjur i form av en nyckelring utanför sovrumsdörren! Blev såklart jätteglad :D Sedan gick jag till jobbet och solen sken så det var toppen! Sen när jag står och filosoferar för mig själv på Nordpolen så hör jag någon säga, nä men där är du ju! Och så vände jag mig och och så står ingen annan än Martina där! Och om jag blev glad :D Dock han vi inte prata så länge för hon hade hittat till min lift av en slump då hon hade tappat bort dom andra! Sedan var dagen slut och det var dax att gå hem! Väl hemma var det till att hoppa in i ducshen för att vi skulle på bio klockan halv 7! Jag, Kenny, Simon, och Sofie! Vi kollade på YES-man, en helt okej film :) Sedan åkte vi hem och kom nästan hem lagom till melodifestivalen, men hallå, hur kunde dedär hårdrockarbandet komma till globen framför Amy? Aja! Sen var dagen slut och man kunde bara konstatera att den var helt perfekt :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni är SÅÅ söta ihop :)

saknar dig!

2009-02-15 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0