Jobbjobbjobb

2009-04-28 @ 14:39:40
Weeei, idag fick vi jobb :D Igår ringde vi till Manpower och fråga om dom kunde fixa jobb till oss och idag hade vi möte med dom och fick jobb direkt :D Proffice släng er i väggen! Så nu ska vi jobba på en fabrik som tillverkar medicinska dockor. Dockan vi ska tillverka var nån G3 eller nått som dom fått en jätte stor order från USA på. Dockan har 700 delar i sig och kan andas, blinka, svettas och om den får överdos av nått så reagerar den och grejjer. Dockan används på läkarskolor. Och vet ni vad det bästa är? Det är så grymt betalt så det nästan inte är sant! :D

Så härligt att allt löste sig, tråkigt att det tog sån tid bara. Så på måndag börjar vi det nya jobbet och ska jobba till september, jag vet inte riktigt om det är september ut eller till 1 september, men september iallafall :P
Och Veronica, varannan vecka när jag jobbar kväll är jag ledig fredagar, så då kan jag bara ta ledigt en torsdag så är jag hemma hela helgen :D Så har vi det då! Vi får börja kolla på vilken helg och sånt med :) Hoppas inte du ångrat dig ;)

Förövrigt går det bra här borta, Thomas DiLeva spelas på högsta volym på dagarna (Kenny och Simon har fått för sig att han är bra och lilla jag har inget att säga till om) :P Solen skiner och Norskan går lättare och lättare att förstå! Fast äffären är lite knepig, här har dom påsarna bakom kassan så dom frågar varge gång om man vill ha en påse, och då säger jag A, men då fattar dom inte, man måste lägga väldigt mycket betoning på J:et för att dom ska förstå, och hemma så betonar man ju inte alls de, det är nästan lika stumt som Bra:et i Veronica hur mår du, meningen. Haha vissa fattar ;)

Ni är dåliga på att skriva tillbaka, vad ska ni göra i sommar Veronica, Elin, Sofia, Tessan, Emma? Har du kommit hem från Sälen än Emma? :) Och Christin hur har du det där borta, på söndag har det gått ett halvår redan! Hoppas ni har det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0