dammråttor

2009-04-10 @ 17:06:42
Ja här var det ju allt annat än städat (uppdaterat) Solen har skinit här i nästan 2 veckor så datan har inte vart så högt prioriterad, det har däremot långpromenader, grillkvällar och skidåkning vart :D I Lördags var det första grillningen för året, vi var ett gäng tjejer som grillade massa gott, kyckling, majs, sallad, tzatsiki och sånt gott som bara får än att tänka på sommaren, sen att det var typ 5 minus när solen gick ner förstörde ju lite, men som tur var finns det ju filtar :) Familjen har vart uppe med dom åkte hem igår. Så jag och Kenny har fått god lagad mat varge dag, vi var även ute och åkte skidor med dom en dag när vi var lediga :) Sen har jag och Maja vart ute och gått en massa i det fina vädret, det har vart morgonpromenader innan jobbet och lång promenader på eftermiddan :) Man blir så glad när det är fint väder så man nog skulle kunna gå flera mil :P Vi är ju som sagt mitt uppe i våran tävling, och på måndag är våran första utmätning. Undra om allt promenerande har gett resultat (även om det har de så har de nog förstörts av allt påskgodis man äter nu) Sen så har vi en utmätning till och sedan är de Grand Finale på återträffen i augusti :) Ska bli spännande ; )

Idag har jag jobbat, 3:e dagen det faktiskt har vart fult väder, men imorn har dom lovat soligt väder och det hoppas jag på söndag med för då är jag ledig, sen jobbar jag bara måndag tisdag, sen åker vi till Norge på tisdag kväll :D Ska bli riktigt spännande! Så nu är det snart slut på detta äventyret men då tar vi oss an ett annat :D

Snart är det sommar och då fyller vi 20 Veronica :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Då jäklar :D Så fort du anländer till Norway så får du söka ledigt den helgen : )

2009-04-11 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0