hallo :D

2008-10-30 @ 21:15:42

Hur är det med er idag? Med mig är det toppen, det är ju torsdag! :D Imorgon är det sista dagen på jobbet innan helgen, och efterosm lördag är en helgdag så slutar vi klockan ett, men tur va la det, för klockan tre ska jag Lollo och Marcus vara nere på bygdegården i Rönnäng för att servera på ett 50års kalas! :D Ska bli kul! Blir dock lite stressat efter jobbet! Men men, pengar att tjäna! ;)

Haha såg att "blondinbella" har komenteran min blogg, tror inte rikgtigt jag tror på det, för eftersom jag är en flitig läsare av hennes blogg så vet jag att hon inte komenterar andras bloggar, haha, och hon skulle nog aldrig avsluta en komentar med "puss" Haha eller vad tror du Emma ! :P Men om det är du bella så, haha, tack ;)

Har spenderat min dag efterjobbet idag med att träna fys och spana in A-lagets snyggaste kille i gymmet, sen när jag kom hem har jag vart frisör hela kvällen! Min kusin Tim, från Uppsala är här och hälsar på och jag brukar klippa han då! Sen blev även mamma sugen, så klippte henne med så hon är fin till festen imorn! Börjar faktiskt bli riktigt grym på dethär ;) Haha lite bättre kanske än vad jag var när jag klippte Vigan när jag gick i 8:an typ! Haha
Nog om det!

Ska nog hoppa isäng tidigt idag så jag orkar med den lååånga dagen imorn! :)

Puss på er allihoppa //Em´♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

Va de inte han Tim vi lurade med nått nångång ? haha mycke kul!

2008-11-01 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0