med risk blicka lite för långt fram ;)

2008-11-25 @ 21:24:38
Det är ju bara november, eller a snart faktiskt december. Men jag har iaf redan börjat planera min 20års dag :D Jag och Virre Vonka (haha) har ju sagt att vi ska ha den tillsammans, för våran 18års fest blev mycket lyckad, denna gången kommer den dock vara mycket större och roligare ;) Som sagt har redan börjat planera! Och det är inte förän till sommaren :P Haha , hoppas bara Veronica kan klämma in allt rosa jag vill ha med ;) Haha. Iaf, dedär med frisyr är något jag tänker fixa hos frisören, allt ska vara perfekt denna dagen ! Det är ju skam int varge dag man fyller 20 liksom :) Har funderat lite på vad jag vill ha för frisyr och bestämmt mig för nått uppsatt, har alltid velat ha de utsläppt för de e så långt men nu känner ja nog faktiskt för uppsatt i nån elegant frisyr :) Googlade lite och hittade denna bilden på Paris Hilton, och var inte frisyren helt underbar?



Sedan ska jag ju hitta den perfekt klänningen med, kan dock inte bestämma mgi för om den ska vara svart eller rosa? Så det kanske är lika bra att jag har börjat planera allt detta nu!

Kommentarer
Postat av: din skönhet

Åh ja vill också komma :(

Men ni kan förvänta er en stor kartong med fina presenter i från andra sidan jorden :D

saknar er enormt mkt... hoppas verkligen du får de super uppe i fjällen nu och att du har en dator så vi fortfarande kan hålla kontakten :D älskar dig min skönhet (L)(L)

2008-11-26 @ 02:06:31
Postat av: veronica

Haha .. ska vi väl kunna fixa, tycker vi kör på temat typ svart & rosa, det är en fin kombination .. så slipepr jag avra hel rosa och kan vara lagom rosa ;) Får ta o börja planera på allvar så fort du kommer hem :D <3

2008-11-26 @ 12:51:36
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0