Måndag och utbildning

2008-11-17 @ 14:39:33
Vaknade riktigt sent idag, klockan var la halv 12 eller nått, gick ner och åt frukost med en gång och bestämmde mig efter det för att sätta mig med utbildningen igen, ( för er som inte vet så måste man genomföra en utbildning innan man åker upp och jobbar i fjällen) Andra gången jag sätter mig med den och det står att den ska ta 6-8 timmar att göra och eftersom jag bara hade gjort 3 timmar i torsdags så tänkte jag att här blir jag sittande ett tag, men ikke sa nikke, efter 1 timma och 15 minuter var jag klar med hela utbildningen :D
Och jag fick godkännt, man skulle få minst 70% och jag fick 71% Haha ne det fick jag inte jag fick faktiskt 86% Tummen upp för mig
Så nu är det ett avklarat kappittel inför äventyret!

På tal om äventyr, det är årets julklapp, så jag Emma och Kicki har ju gett oss själva årets julklapp kan man säga ;)


E v e r y   d a y   i s   a   g e t t i n g   c l o s e r  ,   g o i n g   f a s t e r   t h e n   a   r o l l e r c o a s t e r !  

Kommentarer
Postat av: emma

haha vad fasiken är det där, både du o nokki får bra poäng medans jag knappt klarade!! :P

2008-11-17 @ 18:10:06
URL: http://emmalo.blogg.se/
Postat av: kicki

Ja de har vi verkligen gjort :D men ja tycker att nasta jul sa ska vi vara tillsammans allihoppa :D saknar dig enormt mycket <3<3<3 ha de bast i fjallen :D

2008-11-17 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0