Kakaa

2008-11-20 @ 15:26:34
Haha, satt precis och kollade igenom videosarna från alanya! Om man får sig ett gott skratt!!

Elin: Men det kanske är en special ramadamadamdamdag idag?
Kicki: Haha special ramadamadamdamdag?
Jag: Kakaaa (spelar cp) Kakaaa
Alla: Hahahahahaha

Ni som sett den fattar! haha

Alla ligger på stranden, plötsligt hör man en melodi!
Jag: Nu har dom sånt där böneutrop igen!
Alla lyssnar lite och sedan börjar skratta och titta bort jag vänder mig om och ser att det är en polis som svarar i sin mobil! ASG! Haha




 Vart bär det av nästa höst ? :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha .. uch jag saknar alla, man får sånna där saknads anfall när man tittar på allt. Satt o kollade igenom bulgarien och båstad nu med !



En resa nästa år är nödvändigt!

2008-11-20 @ 18:46:41
Postat av: kicki

resan nasta host blir till USA for att halsa pa eran tjej har :D

2008-11-20 @ 20:15:22
Postat av: Sofia

HAHAHA! det är minnen den!

KAAAKKAAA!!

Förresten, undra hur sten mår nu förtiden? ;P

2008-11-22 @ 10:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0