jahopp?

2008-11-30 @ 23:49:02
Jaa, nu sitter jag här och om ca 9 timmar sitter jag i en bil. E bil som är på väg 50 mil härifrån. 50  mil ifrån mamma, pappa och mina syskon, 50 mil ifrån alla mina vänner, fan ja börjar nästan gråta.. Kicki jag fattar hur du kännde!! Mamma och pappa gick o la sig nu, sista gången jag säger godnatt till dom på ett halvår. Alla man träffade i helgen som man heller inte kommer träffa på hur länge som helst. Alla kommer förändras?!

Och vi ska ju inte ens gå in på hur jag känner med allt om hockeyn, sista matchen i lördags, enda jag kan tänka är va faaan håller du på med Emelie. Lämna hockeyn? Låter säkert fånigt för er men när allt har vart skit de senaste 5 åren så är de hockeyn som är bra.. hockeyn är fan livet för mig, och nu lämnar jag de för att supa sönder min lever och få klamydia,, haha nu kanske vi inte ska gå så långt men ;) är faktiskt lite förvånad själv, trodde inte att hockeyn eller nån sport över huvud taget kunde betyda så mycket. men tydligen. Alla matcher jag kommer missa, jag perra och lollo i bilen till borta matchen, perra som alltid blir klar först av alla, biffen som alltid tappar balansen, lollo som jag alltid lackar ur på, att köra fader abraham på uppvärmningarna, att spana på A-lags killarna när vi gymmar, eller a iaf en ;) Haha. Alla standard besök på stigcenters mcdonalds efter alla borta matcher..derbyna mot stinkers. sitta troget och kolla på alla A-lagsmatcher hemma! ja skulle kunna hålla på och skriva om hockeyn hela natten. men känner att det blir alldeles för tråkigt för er att läsa då. ;)


Hoppas iaf att jag har kvar er läsare nu när jag flyttar, lovar att uppdatera lika ofta om inte oftare :)  Puss och kraam på er <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja bäst för dig att du fortsätter att uppdattera ;) Kommer sakna dig när du åker. Men vi lär va kvar här när du kommer hem med hehe <3

2008-12-01 @ 12:07:45
URL: http://veroniiiica.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha..jag kommer att förändras mest! Kommer att ha en bebis och mycket mindre mage!



Saknar dig redan : )

Kramar Sis

2008-12-01 @ 14:56:23
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0