Helgen :D

2008-11-17 @ 14:34:04
Ännu en helg har gått och den har bjudit på massa trevligheter :)

På fredagen så var jag på torp med Emma och Sofia en sväng :) Eftersom jag inte skulle handla nått så hittade jag massa, lite typiskt ;) På kvällen så skulle det bli middag med tjejerna men jag fick migrän så jag satt hemma och kollade på sunes jul och käkade thaimat ;)

I lördags var det fest som gällde, började med första förfesten hos Sofia, mycket trevligt men tjejer, Sedan för att gå vidare till nästa förfest som jag trodde skulle betyda mer killar och roligt nytt folk, mer killar var det inte och inte direkt roligt folk heller, har aldrig vart på en förfest där man sitter och kollar på Stjärnor på is, eller på TV överhuvud taget! Så trist.. Som tur var blev vi inte kvar där så länge utan åkte vidare till festen, den var i nån lokal och det var typ 20 pers där, så lokalen fylldes inte direkt ut vilket inte gjorde det så rolig där heller, men man träffade folk man inte snackar med varge dag och vi dansade till bra musik, det blir ju vad man gör det till. Men sedan gick folk hem redan innan klockan hade slagit 12 och resten drog till plankton! Silken miss, jag var ju inställd på lokalfest så jag hade lämnat plånboken uppe hos Sofia med både legg och bankomatkort i! Hade bara några ynka kontater på mig!
Så jag ringde min syster så kom hon och hämtade mig och körde hem mig  :) Tack för de <3

Söndagen bjöd på slappning och hockeymatch! Riktigt spännande match, 3-3 blev det för juniorerna!


Nu är det en ny vecka och en dag närmare LINDVALLEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0