Helgen

2008-11-30 @ 23:36:03
Japp, nu kommer de, de efterlängtade inlägget om helgen ;)

I Fredags bjöds det på en härlig liten avskedsmiddag hemma hos mig, med trevliga tjejer, tyvärr kunde inte alla komma men vissa hade ju iaf en andledning och hörde av sig :) Kvällen var iaf mycket lyckad och bjöd på mycket skratt och ögongodis i form av Idol-Robin! Mumma... Sen var det dax att hoppa i säng för vi hade match på lärdagen

Lördag, som sagt, började med en match den slutade 11-1 till oss och jag fick nätat :) Rätt kul eftersom det var min sista hockeymatch på ett tag, fördta gången jag lämnar hockeyn på 5 år :S smällar man får ta. Sen var det hem och göra iordning sig för här skulle de festas som aldrig förr :p blev en mycket kyckad förfest med singstar och diverse poosande hemma hos Linda. Sedan bar det av ner till plankton där man träffade massa gott folk och drack som vanligt alldeles för mycket och skämmde ut sig för all framtid med sin glappa käft ! hahah men som sagt en lyckad kväll trots detta!

Söndagen har vart en hockeydag, först spelade b juniorerna så va och kollade på dom, sedan hem och käka och sedan ner igen för att kolla A-laget sedan när jag kom hem igen klockan halv 8 slog det mig att jag inte har börjat packa.. haha, men nu är ja klar och det resulterade i en hockeybag, en resväska, en sportväska, en gucciväska och en handväska, ahaha.. sedan  självklart snowboardfodralet. ;) saken är den att det låter på nicklas som att han har lika mycket packning, hur ska detta gå... :P?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0