god by hockeyn

2008-11-18 @ 13:22:04
Satt och tänkte lite, imorgon har vi match, och det blir en av det sista matcherna jag spelar denna säsongen, hinner spela 2 eller 3 till innan jag åker! Väldigt sorgligt om ni frågar mig! Jag vill ju inte sluta i hockeyn, det är ju as skojj, och dom har inget damlag i sälen som man kan börja i heller! Skam dom kanske inte ens har en ishall? Och tänk alla matcher jag missar som jag brukar gå och kolla på? Typ juniorerna när lillebror spelar eller A-lagsmatcherna! haha ishallen är ju för skam mitt andra hem typ ! Men inte längre nu kommer mitt andra hem vara här i Rönnäng och mitt första i nån liten lägenhet i Lindvallen! Fast å andra sidan kommer man ju ha det så sjukt skojj där uppe? Eller? Har man verkligen tänk efter på vad man ger sig in på? Fast det är ju inte så långt bort bara 60 mil eller nått? :P Haha! Men alla vänner, alla vänner som kommer fortsätta umgås här hemma så när man kommer tillbaka så har man inte hängt med för fem öre! Bara 13 dagar kvar nu så tankarna börjar komma!

Men jag kan ju trösta mig med att jag ska vara med på cuppen i trolhättan med laget! Om jag är ledig dom dagarna, sen måste jag fixa så jag kommer hem därifrån ! Hoppas det löser sig, den cuppen är ju höjdpunkten på säsongen, blir 3:e året vi är med!

ne fy skam, inte sitta här och deppa, det är ju detta jag ville, ända sen jag kom hem från praktiken i 2:an, eller?
Jag har ju iaf lyckats med en sak, och det är att inte gå och kära ner mig i nån kille här hemma månaderna innan jag åker! Mission completed! Bra där Emelie! ;)

Ne nu blev detta aldeles för långt inlägg! Tisdag idag och snart helg igen ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längesedan

2008-11-18 @ 14:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0