god afton

2008-11-11 @ 21:37:02
En dag till på jobbet har gått och imorn är jag ledig :D Kan sova hur länge jag vill, ska bli riktigt skönt!

Förövrigt så längtar jag bara till fjällen mer och mer för varje dag som går ! :D

Planerna för morgondagen är:

* Gå på promenad om vädret tillåter (vill helst inte ge mig ut om det regnar som idag)
* Sätta mig och börja med värdskapsutbildningen
* Fika med tjejerna på sandbergs


Nu ska jag hoppa i säng och kolla på lite avsnitt av sunes jul :D Haha och tänka på sofia, elin och alex som delar denna passion med mig ;D Haha! Bra är ni <3 Och tack fia och kicki för den fina komentaren om bloggen, eller hur blev den fin :D
All cred till Malin för detta =)


Kommentarer
Postat av: emma

utbildningen suger!!! :P har kommit halvvägs o orkar verkligen inte fortsätta..

2008-11-12 @ 00:14:21
URL: http://emmalo.blogg.se/
Postat av: kicki

saknar dig min skonhet... kanner att ja skulle verkligen behova dig nu eftersom du alltid far mig att skratta :D love yaa (L)(L)(L)(L)(L)

2008-11-12 @ 02:05:54
Postat av: Sofia

hahaha sune :D han är grym!!

2008-11-12 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0