dagen

2008-11-13 @ 20:20:29
Jahopp, nu har denna torsdagen gått den med, och vad har jag åstakommi idag då ?

Gick upp klockan 9 imorse och kände mig väldigt utvilad, tyckte att det var ovanligt tyst i huset? Hmm, gik in på toaletten (to much information?;)) och skulle tända lampan, men den funka inte, tänkte aja det är la en propp som gått, gick ner till proppskåpet och inget där va gart, allt var som de skull! Då slog det min smarta hjärna att strömmen nog hade gått! Alla pusselbitar föll på plats och jag förstog varför det var så tyst i huset :P (Annars brukar de ju surra om sakerna även om dom inte är på) Tänkte hopp, vad ska jag hitta på nu då? Jag kan ju sätta mig och blogga? haha nej de gick inte, men jag lägger mig i sängen igen och kollar på en film tills strömmen kommer tillbaka? haha nej inte de heller, så jag bara la mig utan att göra nåt och vips så sov jag igen!

Vaknade igen 10:47 av att allt i hela huset klicka igång igen =) Vi har bild skrek jag då! Eller kanske inte, men dom gör de i musteriet på greveholm ;)

Efter det så har jag:
*Suttit i 3 timmar med utbildningen! I STRÄCK!
*Vart på fysträning med hockeylaget
*Och nu ska jag åka ner och sola :)

Imorn blir det torp med goingar och sedan middag i stan? Hoppas jag iaf, är lite mer sugen på en god middag på en god restaurangistället för en fika som vi brukar ta! :) Får se vad det blir!

Kommentarer
Postat av: Sis

Lilla gris ; ) Jag vill också slappa på dagarna!



Kram Sis

2008-11-15 @ 10:23:53
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0