Tisdag

2008-06-17 @ 15:05:56
Idag vaknade jag inte förän kl 12, måste börja gå upp tidigare, för att kunna sommna tidigare på kvällarna, är ju inte så att jag måste vakna tidigare eftersom jag inte gör något på dagarna, men vill inte sova bort dom. Idag är det bara 4 dagar kvar och jag hade tänkt mig att börja packa lite smått :D Ska stoor städa hela mitt rum så då kan jag lika bra börja packa också. Finns inte så mycket mer jag ska göra idag, ska på möte med gymnastiken sen vid kl 6 nått stormöte inför kommande termin eller nått, (är gymnastikledare för småbarn:)) nu får jag ta mig i kragen och börja städa!

Ha en underbar tisdag // Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0