Super dålig uppdatering

2008-06-12 @ 17:24:03

Gud va dålig jag har vart på att uppdatera dessa dagarna som gått, men har inte haft så mycket tid eller ork, det får de bli ändring på!

Idag har jag legat på altanen och solat heela dagen, hur najs som helst! ikväll blir det grillning vid sjöboden och kanske övernattning om vi blir sugna, slänger upp en go bild därifrån imorn :D

Nu ska jag göra iordning mig, tänkte kanske åka och sola en snabbis :)

Kram på er // Em´

En bild på mig och min underbara vän Janna, från Liseberg förra onsdagen

Kommentarer
Postat av: Mathias

Undra hur många som har stirrat ner i Jannas bröst när dom sett den bilden.

2008-06-28 @ 01:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0