Studenten

2008-06-08 @ 20:45:14
Åh silken underbar dag! Började med Champange frukost hemma hos Matilda, riktigt mysigt var det och grymt fint väder :D Sedan bar det av till skolan för att sitta och umgås och äta med alla andra 3:er på skolan, blev lite segt ett tag när dom skulle dela ut en massa stipendier. Men man fick stå ut för man visste ju vad som väntade en ;) Sen var det dax att gå ut, jag säger bara oh my gud vilken kännsla, alltså det går inte att beskriva med ord !! var helt underbart, tågade in till skolan förbi alla som stog ute och skulle kolla på oss, sen var det dax att springa ut :D Weei ! Ge mig ett H, ge migg ett P, ge mig ett T, vad blir de HPT, skrek man tills man inte hade någon röst kvar :D

Sen blev det flakåkning med Matilda, Janni, Johanna, Jossan och Angelica :D Lätt grymmaste flaket hade vi "Idag redlös imorgon arbetslös" haha! Sen bar det hem i en cab för att träffa släckt och vänner ! Mycket trevligt, och tack för alla fina presenter :D

Sen var det bara att ladda om för att åka på förfest till Michelle :D Och sen till haddan, gud var nog den roligaste kvällen i hela mitt liv, och så träffade jag RG med :D Mycket trevligt ;) Kvällen var iaf underbar och jag skulle gärna ta studenten varje dag i resten av mitt liv =D


För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0