Söndag

2008-06-02 @ 20:27:38
Idag var planen att åka till Liseberg med Jessica för det var Kaninternationella morotsdagen ;) haha ända andledningen till att jag vet det är för att en av mina bästa kompisar Emma jobbar där, så hon berätta det för oss i lördags och tyckte att vi skulle komma och hälsa på =) Tyvärr blev det inte så för jag fick inte tag i nått busskort :( Lite tråkigt.
Istället åkte jag ocj Jessica ner till stranden för ovanlighetens skull ;) Men det är ju bara helt underbart att ligga och glassa på stranden, Eller hur? =)

Sedan åkte jag hem vid 5 tiden för jag kännde att jag inte vart hemma så mycket denna helgen, jag satte mig och plugga på ett arbete som jag skulle lämna in idag (måndag) satt till halv 12 på kvällen, okej ja erkänner de kanske beror på att jag inte började direkt när jag kom hem ;) men klart blev det iaf och jag fick lämnat in det =)

Hoppas eran helg har vart lika rolig som min och att ni fårr lite färg i det underbara vädret // Em´

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kaninternationella morotsdagen .. ett gott skratt där :D

2008-06-02 @ 22:36:54
Postat av: Mig själv ;)

Haha ja den va man inte beredd på ;)

2008-06-02 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0